superfreak RACING - platform voor communicatieve doeleinden en verhoogde rijvaardigeid
superfreak RACING - platform voor communicatieve doeleinden en verhoogde rijvaardigeid
superfreak RACING - platform voor communicatieve doeleinden en verhoogde rijvaardigeid
mede mogelijk gemaakt door
mede mogelijk gemaakt door
wp9daecd67.png
wpbc256014.png
wpe748cc23.png
wpef95fafd.png
wp3def1cf0.png
superfreak RACING - synergie: biedt oplossingen op communicatieniveau als op rijvaardigheidniveau
wp9e7e147a.png
wpc338718e.png
wpe93127f1.png
wp83b30edd.png
wp3def1cf0.png
wpbc256014.png
wpe748cc23.png
wp91aa3255.png
wp91aa3255.png
wp83b30edd.png
wpb63ab8cc.png
wp9daecd67.png
wpef95fafd.png
wpef95fafd.png
wp1a7435e3.png
superfreak RACING - onderdeel van superfreak SOLUTIONS
printINGrid
Schildersbedrijf F. Klaassen & Zn.
Partners in crime
nieuws
sponsors
introductie
beeldgalerij
contact
wpf47623ab.png
Home - superfreak COMMUNICATION
wp321cc348.png
wpa382f0d0.png
superfreak RACING - onderdeel van superfreak SOLUTIONS
Onderdeel van superfreak SOLUTIONS
Home - superfreak DESIGN
wpe97359e0.png

gehad. De 2:11.2 min. was dan ook niet meer haalbaar, echter met een snelste ronde van 2:11.8 min. deden we het ook helemaal niet slecht in race 2. Eindelijk leek het dan ook mogelijk om op een mooie positie te finishen, de laatste ronde ging in. Gaaf, spannend en lastig ook, je wilt enerzijds blijven 'knallen' maar je gaat ook automatisch over op 'survive-mode’; ”wat kan ik nu zelf nog doen om ook déze ronde nog uit te rijden?”, denkt Freek. ”Netter schakelen, een tikkie vriendelijker insturen....de laatste, die spannende, belangrijke Kumho - Bos uit combi.... Freek hou het netjes daar, geen risico!”.

 

En Jawel Freek finished ook deze race en wel op plek 10!

 

Een mooie afsluiter van het seizoen, met een lekker gevoel de winter in!

Speciale dank gaat uit naar de sponsors, Serge van SKW Tuning (Alfa Centro), de supporters en Maarten Jansen voor de tips.  

                                        FOTO’S

 

wp1c25a899.png

Racedag 05 oktober 2007

RACE 2:  Een goede uitgangspositie, met alleen nog maar meer competitieve(re) auto's om hem heen. Een goede start was nog crucialer dan in race 1. Helaas, een slechte start dit keer, 3 plekken verloren. Maar met de snelle rondetijd uit race 1 -  2:11.2 min.! - in het achterhoofd wisten we dat de top 10 haalbaar moest kunnen zijn.

Een spectaculaire race, met als scherprechter de Hugenholtz, toch wel 1 van Freek z'n favoriete inhaalbochten. Hoe dichter bij de top tien hoe lastiger de opmars werd uiteraard. De auto's en|of coureurs zijn steeds competitiever. Na meerdere spiegel- aan spiegel gevechten in de Hugenholtz, neus-kont duels heuvel op richting Rob Slotemaker bocht, met als climax Het Scheivlak kwam het einde in zicht en zo ook de top tien! De remmen waren na race 1 toch wel iets minder (pedaal was een stuk ‘langer’, minder 'bite' en dus ook  lastiger netjes aanremmen en tussengas).  De banden waren nog van race 1 en hebben hun beste tijd wel

 

wp74d9932d.png